  • Data: 2017-11-21 09:46:02
    Temat: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotrek napisał:

    > Ale przecież (pod prawo budowlane) podlega nie proces pozyskiwania wody
    > (pobór) tylko wywiercenie dziury w ziemi i obudowanie tej dziury czy to
    > rurą, czy to cembrowiną.

    Zawsze myślałem, że prawo budowlane zajmuje się procesem wznoszenia
    (niektórzy używają tu słowa erekcja). A dziura to dziura, więc jakby
    przeciwieństwo. Zresztą wychowałem się w rodzinie geologów, stąd
    wiem, że sporządzanie nawet ośmiokilometrowych dziur nie budziło
    zainteresowania architektów gminnych czy innych budowlańców ogólnych.

    --
    Jarek