  • Data: 2012-05-09 12:13:13
    Temat: Re: Zużycie energii w trybie standby
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:565f533e-c882-43dc-82da-a44b3fefa1d7@v2g2000vbx
    .googlegroups.com...

    >Obecnie staram się wyłączać urządzenia gdy nie pracują - oszczędność
    >energii odczuwam jakieś ponad 2 kWh dziennie.

    W rozdzielce zainstalowałem zegar czasowy który w godzinach 23:00-06:00
    odłącza zasilanie obwodów zasilania mechanizmów bramy wjazdowej i garazowej
    i paru innych pierdół które w nocy są nie używane. Gdyby jednak zaszła
    konieczność to ręcznie można włączyć w każdej chwili ale automat i tak w
    następnym cyklu będzie wyłaczanie kontynuował. Dzięki temu też znacznie
    spadło zużycie u mnie.

    >I jeszcze jedna śmieszna sprawa - od momentu jak wszystko wyłączam na
    >noc zacząłem lepiej sypiać - być może to tylko sugestia wszystko

    Smog elektromagnetyczny. Coś może w tym jest.

    Marek