  • Data: 2015-10-28 10:06:55
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-28 o 08:50, Bolko pisze:

    > Mi wychodzi cos ok 150 zł
    > rodzina 2+2
    > mieszkanie 50 m2
    > AGD + indukcja
    > bez TV :)
    >
    > kuzyn
    > 2+2
    > mieszkanie 60m2
    > AGD + ceramiczna+ TV
    > ok 100
    > nie wiem jak to robi

    Akurat wczoraj przyjechal szwagier i mowi, ze placi 90 miesiecznie. Tez
    nie mam pojecia jak to robi. W ogole w mieszkaniach placi sie mniej.
    Prawde mowiac nie wiem jaki jest tego powod. Te same urzadzenia w takiej
    samej ilosci. Dochodzi oswietlenie, ale tez w domu nie palimy bez sensu
    swiatla.

    Pozdro.. TK