  • Data: 2015-10-28 11:08:29
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 października 2015 10:39:12 UTC+1 użytkownik RD napisał:
    > Może ktoś podpowie sprawdzonego producenta i ciepłe źródła światła LED?
    Mam w jednej łazience i w kuchni ledy z Biedronki, kupowałem tez ledy bezpośrednio z
    Chin oraz z jakiegoś marketu-chyba OBI
    Te z biedronki sa całkiem ok nikt w rodzinie zastrzeżeń nie zgłasza.
    Te z Chin to trupie, podobnie jak te z Obi.
    W Biedronce za GU10 5W i 8W chyba koło 12zł płaciłem. Ale to kilka miechów temu.
    teraz znowu w biedronce sa ale z dioda COB czy jakoś tak i tych nie testowałem. Te
    moje to z tradycyjnymi małymi diodami chyba SMd to się nazywa