  • Data: 2015-10-28 16:43:32
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 października 2015 15:15:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Biorac pod uwage bezwladnosc podlogowki nieco kiepski to sposob regulacji.

    albowiem nie wymaga pracy pompy na bezdurno? Co jest kiepskiego?

    to nie jest niezbedne - wrecz uwazam ze to gadzeciarstwo.

    > Przy podlogowce to wrecz niezbedny gadzet. :-)

    To se załóż, rządzi marketing a nie fizyka. Własnice sprawdzilem - szerokosc
    histerezy temperatury w budynku to +-0,25stopnia od temperatury zadanej.
    Czyli temperatura stoi na zadanej, energii nie trace na durne pompy - ale mam kiepską
    instalacje :-)

    > Temperatura wody odzwierciedla zapotrzebowanie budynku na energie.

    mozna wymyslic jeszcze kilka drogich systemów pomiaru i sterowania łącznie z obsługą
    ręczną za pomocą murzyna. Tylko mało jest w tym sensu.

    b.