  • Data: 2015-10-29 07:46:37
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 października 2015 22:44:55 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mieszkania?

    czesci mieszkalnej domu :)

    3 godzinnych przerw a potem daje czadu.

    > A jak ma byc? Czujnik da znac jak spadnie temperatura, a ta spadnie
    > kiedy poszadzka sie wychlodzi. Pozniej trzeba to rozgrzac od nowa.

    a przy sterowaniu w oparciu o temperature powietrza zamiast raz mocno palnac co 3
    godziny mam krótkie odpalenia co godzine mniej wiecej.

    > Oczywiscie, ze cieplej w pomieszczeniach slonecznych, ale to nie
    > powoduje wychladzanie pomieszczen nieogrzewanych sloncem przez
    > wylaczenie kotla wg. wskazan czujnika. Jednoczesnie cieplejsze
    > pomieszczenia nie sa podloga ogrzewane gdyz nie zachodzi tam wymiana
    > energii.

    a to niby dlaczego? Jesli w chłodnym pomieszczeniu mam 20 stopni a w cieplejszym od
    słonca 22, a woda grzewcza jakies 35 to ciepło jest oddawane z technicznego punktu
    widzenia tak samo w jednym i drugim. Tu nie ma mechanizmu samoregulacji.

    > Bez przesady z tym rozprowadzaniem ciepla. :-)

    szukalem jakiejkolwiek zalety twojego systemu - ale zgoda ze ten efekt jest znikomy.
    No to twój system nie ma zalet :)
    Wywal tę pompe :-)

    b.