    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zuzycie pradu
    Date: Fri, 30 Oct 2015 23:01:42 +0100

    W dniu 2015-10-29 o 13:56, Adam Sz. pisze:

    > To musisz miec chyba pecha. Ja mam w sumie bodaj 4 roznicowki (trzy jednofazowe
    > i jedna 3 fazowa) i przez ~5 lat strzelila tylko jedna 1 fazowa. Na szczescie
    > strzelila = po prostu sie wylaczala przy podlaczeniu jakiejkolwiek najmniejszej
    > nawet mocy po stronie domu. Z tego co pamietam to wszystko mialem legranda,
    > a ta jedna wymienilem chyba na moellera.

    Ja mam wrazenie, ze producent nie ma znaczenia, bo Legranda tez juz
    wymienialem. Generalnie chu mnie strzela bo zaczela wariowac mi
    zmywarka. Pierwsza byla lodowka. Pozniej posypaly sie zawiasy w lodowce
    i trzeba bylo wymienic na nowe. Jedyne 80 zyli za sztuke. Teraz trzeba
    wymienic w zamrazarce na dole. W ciagu czterech lat cztery naprawy
    sprzetu AGD. Wszystko bylo nowe. A - jeszcze padly triaki w indukcji, to
    piec napraw. Dodam, ze od ktorejs burzy sterownik nie widzi sie z kotlem
    gazowym i temp. zasilania ustawiam sobie recznie. Koszt sterownika
    pewnie kolo tyska. W zwiazku z tym niech nikt nie probuje mnie chocby
    namawiac na jakas dodatkowa automatyke czy roznicowke. To wszstko jest
    jeden wielki shit i im tego wiecej tym czesciej staje sie konserwatorem
    we wlasnym domu. I pomyslec, ze lodowka moich rodzicow poszla na
    smietnik bo zardzewiala. Ech, to byly czasy...

    Pozdro.. TK