  • Data: 2012-12-05 13:21:21
    Temat: Re: Zwykła płyta katonowo-gipsowa w łazience.
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Tak pewnie ze 30%-40% drożej;)

    Nawet jakby, to na czym Ty chcesz Kris oszczędzać?
    Stówę czy dwie na tynku? Materiały mimo wszystko są
    tanie. Jak przejdziesz do wyposażeniówki, to dopiero
    pobledniesz. Same kafelki to kilka tysięcy,
    wanna/kabina z bajerami też tania nie będzie,
    ładna umywalka to z 700 złotych, grzejnik polerowany
    ponad tysiaka... Tu jest pole do oszczędności.

    > Na każdym etapie dla "spokojnego snu" dokładać 30%

    Nie na każdym, tylko na tych, które uznaję za krytyczne.
    Naprawdę nie zamierzam pruć ścian, bo "zaoszczędzony"
    przewód okazał się mieć za małą obciążalność w stosunku
    do potrzeb. Optymalizację kosztów to się robi w innym
    miejscu, tj. wybierając najtańszego dostawcę _konkretnego_
    towaru. Rozmawialismy tu kiedyś -- za oszczędność na
    pralce kupiłem sobie porządną młotowiertarkę Makity.

    Parawan do wanny też wkrótce przyjedzie 500 zł taniej,
    niż mi chcą go sprzedać w salonie pod domem. :-)

    Pozdrawiam, Piotr