    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zwykła płyta katonowo-gipsowa w łazience.
    Date: Fri, 07 Dec 2012 17:05:32 +0100

    Kris wrote:

    > Kupiłeś materiał niedostosowany do danego pomieszczenia i dorabiasz ideologię.
    > tak mi się wydaje. To tak jak z chudziakiem z B20.

    Niedostosowany w tę lepsza stronę. :-)

    > I teraz masz trochę niespokojny sen bo może ktoś kiedyś wpadnie
    > na pomysł do jakiegoś gniazdka jakiś odbiornik kilka KW podlaczyć:)

    No ale tak to właśnie działa. Ja nie wiem, co będzie podpięte do danego
    gniazdka i różne rzeczy już podpięte bywały. Mam tłumaczyć dzieciakom,
    że pomimo awarii ogrzewania nie podepnę im w pokoju farelki, bo tatuś
    podczas remontu zaoszczędził 50 zł na kabelkach? :->

    > A czemu równać do normatywnego gniazdka?

    A po co Ci nienormatywne? :-)

    > O jeszcze cos sobie przypomniałem: ktos tu kiedys proponowal na podjazd z kostki
    betonowej wymiane
    > gruntu, podsypki itp na 1 metr wgłąb. Dla samochodu osobowego.
    Uzasadnienie: bo może kiedys jakaś
    > ciężarowka 20 tonowa na ten podjazd wjedzie. Rok temu Biedronke
    niedaleko budowali i parking takiej
    > podbudowy nie(a tam ciężarowki z towarem jeżdzą) jak tu ktos na
    podjazd pod chałupe proponował.

    Tylko pytanie, czy rozmawiamy o przypadkach psychiatrycznych, czy
    o niewielkim przewymiarowaniu instalacji uznawanych za krytyczne?
    Jak Ci już napisałem, nieporównywalnie więcej oszczędza się gdzie indziej.

    Pozdrawiam, Piotr