  • Data: 2013-06-02 16:56:17
    Temat: Re: Żyjątka w donicach - czym...
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 23:20:08 -0700 (PDT), skryba napisał(a):

    > Ma i owszem, bo jest dowodem na to jak śmieciowa jest Twoja wiedza (czyli świstek,
    którym się tutaj niedawno chełpiłaś).

    Jednak bardzo Ci doskwiera ten mój "świstek". No i ta moja wiedza.

    > Gdybyś wiedzę rzetelną miała, to ziemię z kompostownika przesiałabyś przez arfę by
    wstępnie ograniczyć zagrożenie.

    Czepiasz się mojej wiedzy, a nie masz pojęcia o wyobrażeniu, jak duże są
    oczka arfy w porównaniu do ww żyjątek. Nie mówiąc o drutowcach itp - młode
    dżdżownice całkiem swobodnie się "przesiewają" razem z kompostem. A moja
    "śmieciowa" wiedza mówi mi, ze nawet rozczłonkowana na kawałki w arfie
    dżdżownica pięknie się rozmnoży - z każdego kawałka nowa.

    Więc zrozum, iż naprawdę to Ty sam g...no wiesz, zarzucając to mnie.
    A kompost mam przesiany. To dla mnie podstawa o której nawet nie
    wspominałam jako o OCZYWISTOŚCI - dla Ciebie to jak widzę wielkie czary.

    > Następnie wystarczyłoby taką ziemię przeparować, lub solidnie wygotować i nie
    byłoby w niej szkodników.

    > Skryba praktyczny

    Bardzo mało masz tej "praktyki", skoro kompostu potrzeba Ci tylko tyle, że
    możesz go sobie uparować w jakimś garneczku :->
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,