  • 1. Data: 2013-05-29 22:45:51
    Temat: Żyjątka w donicach - czym...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ..wyeliminować? Chodzi o dżdżownice, krocionogi i takie jasne małe wijące
    się coś, chyba nicienie. Użyłam kompostu do przesadzania cytrusów i obawiam
    się, że w wilgotnym ciepłym zaciszu donic rozwinie się podziemie,
    niekoniecznie dobrze działające na korzonki...
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 2. Data: 2013-05-31 09:39:02
    Temat: Re: Żyjątka w donicach - czym...
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Włożyć donicę do misy z wodą. W poszukiwaniu tlenu robactwo wyjdzie na wierzch.

    Ania

  • 3. Data: 2013-05-31 15:57:03
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-29 22:45, Ikselka pisze:
> [...]
    > się, że w wilgotnym ciepłym zaciszu donic rozwinie się podziemie,
    > niekoniecznie dobrze działające na korzonki...

    Może prądem? Jeżeli jeszcze masz jeszcze te cytrusy nieposadzone to
    spróbuj wetknąć do donicy metalowy pręt, do pręta kabel, a kabel do +sa
    w kontakcie, TYLKO do plusa!! Najlepiej operację przeprowadzić w
    gumowych rękawicach.

  • 4. Data: 2013-05-31 22:46:24
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-05-31 15:57, Trybun pisze:

> [...]
    > spróbuj wetknąć do donicy metalowy pręt, do pręta kabel, a kabel do +sa
    > w kontakcie, TYLKO do plusa!! Najlepiej operację przeprowadzić w

    To wszystko półśrodki! Jak już upierasz się przy tym prundzie to jednak
    ja optowałbym za siłą. Te 220 to może jedynie te krocionogi mile
    połechtać po stopach. 380Voltów brzmi lepiej. No i te rękawice psują
    image twardziela. Jeśli jednak i to nie dałoby rady stonogom to zawsze
    pozostaje sarin, gaz musztardowy, a w ostateczności można rozdupcyć te
    doniczke dynamitem =(:-(((((

    Zdroofka Johnny

    robie tera w tiszirtach:
    http://allegro.pl/autorskie-koszulki-johnny-ego-drug
    a-gratis-i3288383851.html

  • 5. Data: 2013-06-01 02:40:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 May 2013 00:39:02 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    > Włożyć donicę do misy z wodą. W poszukiwaniu tlenu robactwo wyjdzie na wierzch.

    Dzięki, chyba dobry sposób bo najprostszy - a jak robactwo nie wyjdzie, to
    się potopi :-)

  • 6. Data: 2013-06-01 02:41:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 May 2013 15:57:03 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > spróbuj wetknąć do donicy metalowy pręt, do pręta kabel, a kabel do +sa
    > w kontakcie, TYLKO do plusa!! Najlepiej operację przeprowadzić w

    Mam posadzone. Będę topić robactwo :-)

  • 7. Data: 2013-06-01 02:42:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 May 2013 22:46:24 +0200, johnny napisał(a):

> [...]
    > image twardziela. Jeśli jednak i to nie dałoby rady stonogom to zawsze
    > pozostaje sarin, gaz musztardowy, a w ostateczności można rozdupcyć te

    Myślałam o Basudinie, ale chemia to ostateczność, fkącu chcę jeść te
    cytrusy, nie?
    :-)

  • 8. Data: 2013-06-01 13:22:41
    Od: z...@w...pl

    W dniu środa, 29 maja 2013 22:45:51 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
    > ..wyeliminować? Chodzi o dżdżownice, krocionogi i takie jasne małe wijące
    > się coś, chyba nicienie.

    Te "takie jasne" mają jakąś barwę, długość, a może zrób fotkę.
    Pozdrawiam niejasno
    skryba

  • 9. Data: 2013-06-01 14:38:35
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 31 May 2013 15:57:03 +0200, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    >Może prądem? Jeżeli jeszcze masz jeszcze te cytrusy nieposadzone to
    >spróbuj wetknąć do donicy metalowy pręt, do pręta kabel, a kabel do +sa
    >w kontakcie, TYLKO do plusa!!

    A wyłącznik różnicowo-prądowy nie zareaguje? Przecież on służy właśnie
    temu, żeby taki manewr nie zadziałał.

    --
    Maciej Bójko

  • 10. Data: 2013-06-01 15:46:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bojko napisał:

    > A wyłącznik różnicowo-prądowy nie zareaguje? Przecież on służy właśnie
    > temu, żeby taki manewr nie zadziałał.

    Nie każdy ma taki wyłącznik ("plusa w kontakcie", to chyba w ogóle nikt
    nie ma). Te wszystkie podziemne gliździele są bardzo wrażliwe na przepływ
    prądu elektrycznego. Nie potrzeba im nawet podłączenia do elektrowni.

    Wędkarze chodzą nocami na rosówy z akumulatorem samochodowym. Wystarczy
    wbić w ziemię w pewnej odległości dwa podłączone do niego pręty (w jakiej,
    tego dokładnie nie wiem, ale donica z pewnością nie jest większa), a już
    całe to towarzystwo salwuje się ucieczką na powierzchnię.

    Jarek

    --
    Wędkarstwo to sport męski,
    Z mięczaka robi zucha,