  • Data: 2017-08-17 21:58:12
    Temat: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Od: Tornad <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 sierpnia 2017 20:17:24 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
    > Oki, widzę że temat wyczerpany.
    > Pozdr
    > Janusz
    Niezupelnie. Nikt tu nie wspomniał o najpewniejszej ze wszystkich metodzie
    poszukiwania wody czy iinych dobr za pomocą wiercenia. Sa produkowane swidry
    gruntowe używane przez np getechnikow. Sam taki mialem ale ktoś się nie bal i
    migo zaj...al. Taki swider, składany z odcinkow poltorametrowych z żerdziami
    o przekroju kwadratowym i dlugosci do 15 m można chyba kupic w granicach
    tysiąca złotych. Miałem kolege, który znal gościa w Warszawie, który ten
    sprzet produkowl ale ten mój kolego wzial i rok temu umarl.

    Nie potępiam ani nie polecam rozdzkarzy bo wiem, ze wielu z nich tylko udaje,
    ze ma te zdolności. Wiecej jest roznych hohsztaplerow i pospolitych oszustow
    niż prawdziwych radiestetow. Ale i im swider polecam a to dla samokształcenia
    i samokontroli. Nie jest to żadna reklama tylko bezstronna rada. Mam nadzieje ze
    wartosciowa.
    Wiercenie jest dość upierliwe czyli pracochłonne bo dla większych glebokosci
    te zerdzie trzeba rozkrecac i ponownie je skrecac ze soba ale efekty sa
    niepodważalne. No i jak się na jakas skale a nawet większy kamien natrafi
    to dupa w kwiatach, trzeba probowac wiercic w innym miejscu. Jak woda w gruncie jest
    to się ja tym świdrem na powierzchnie gruntu wyciąga. A jak jej nima to żadna silna
    wola ani nadprzyrodzone nawet zdolności rozdzkarza nie pomoga.

    Pzdr
    Tornad