    From: Piotr <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zywoplot na mapach
    Date: Tue, 29 Jun 2010 02:43:32 -0700 (PDT)

    On 29 Cze, 11:26, Osadnik <o...@w...pl> wrote:

    > Mówiłeś gminie że będziesz sadził żywopłot na ich terenie?
    > Jeśli nie to lepiej nie idź do nich.
    > Jeśli tak to gmina i tak swoje wie i poprowadzi inwestycje przez jej
    > własny żywopłot. Twoja własność sie kończy wraz z granicami działki a
    > odpowiedzialność 2m dalej.

    Dziekuje za ciagniecie watku, chod nie odpowiedziales na moje pytanie.
    Mapami nie zajmuje sie chyba gmina, tylko urzad kartograficzny (czyli
    panstwowy, nie samorzadowy). Natomiast co do usuwania drzew i krzewow
    to gmine obowiazuja takie same przepisy jak kazdego wlasciciela. W
    dodatku inwestycja, o ktorej mowie, nie musi byc gminna. Wiec jesli
    inwestor bedzie musial zdobyc pozwolenie na usuniecie ilus tam
    krzewow, to moze go to sklonic do innych rozwiazan. Nie mowie, ze
    skloni, ale nic wiecej zrobic nie moge.
    Piotr