  • Data: 2010-06-29 16:18:41
    Temat: Re: Zywoplot na mapach
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr napisał:

    > Jesli ktos pisze cos, z czym sie nie zgadzasz, to niekoniecznie musza
    > to byc "glupoty". A przeciez ja nic gminie nie zabieram (bo slowo
    > "zajumac" znaczy chyba cos takiego). Z tym zywoplotem to tak, jak
    > gdybym przyniosl wojtowi biurko. Jesli bedzie je chcial - zostawi.
    > Jesli bedzie mu przeszkadzalo, wyrzuci, trudno.
    Nie to jest tak, że prynosisz wójtowi biurko postawiłeś na schodach, jak
    będzie chciał wchodzić to niech wchodzi oknem.

    > Powiem wiecej - wysypalem tluczniem kawalek gruntowej (gminnej) drogi
    > przed moim wjazdem. Za to, wedlug Ciebie, powinienem isc do wiezienia,
    > nie?

    Jeśli nie zapytałeś właściciela drogi to tak, powinieneś zostać ukarany,
    lub przynajmniej pouczony. Jeśli zaś właścicel się zgodził to powinien
    ci podziękowa.

    > Obowiazkiem wlasciciela jest utrzymanie porzadku na terenie przyleglym
    > do jego posesji. Z tego wynika na przyklad zimowe odsniezanie i letnie
    > sprzatanie. Nie slyszales o tym? Jesli nie, to bys moze nie jestes
    > wymarzonym sasiadem.
    Masz obowiązek utrzymawać chodnik, przepis zaś jest po to byś nie
    wypieprzał śmieci za ogrodzenie.

    > Ja tez chce miec ladnie i jak trzeba bedzie pod tym zywoplotem cos
    > zrobic, to nie bede mial do niego zadnego prawa - przeciez wiem o tym.

    > Po co ta agresja? Nie "wlazlem z buciorami", tylko posadzilem
    > zywoplot. Czym to sie rozni od trawniczka? Czym to sie rozni od
    > koszenia zielska przed wlasnym plotem?

    Zrozum, oni posadzili trawnik, ale nie roszczą sobie do tego własności
    bądź ograniczenia swoich praw, bo mają ochotę na trawnik.

    > A ja zycze wiecej spokoju ducha i pogodnego spojrzenia na swiat.
    > Piotr
    A ja życzę poszanowania cudzej własności.

    pzdr.
    rafał