  • Data: 2010-06-29 18:55:17
    Temat: Re: Zywoplot na mapach
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Cze, 20:20, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Moim zdaniem to szukasz sposobu na ograniczenie w asno ci i mo liwo ci
    > swobodnego w adania terenem przez gmin . Jak chcesz by taki akuratny to po
    > prostu spytaj si w a ciciela o zgod . A inni dobrze ci odpisali - jakim
    > prawem chcesz decydowa o sposobie u ytkowania cudzej dzia ki?

    Pytalem w urzedzie gminy. Nie ma na to przepisow, to znaczy gmina ani
    nie zakazuje, ani nie wyraza zgody. Moge sobie posadzic zywoplot, ale
    na wlasna opowiedzialnosc. Wiec wlasnie to zrobilem. Chodzi mi teraz
    tylko o to, jak duze krzewy mozna wrysowac na mape.

    To wszystko sa mile pogawedki, ale fajnie by bylo, gdyby zabral glos
    ktos, kto zna odpowiedz na postawione przeze mnie pytanie.

    Piotr