  • Data: 2010-01-28 20:24:35
    Temat: Re: ...a miałobyć tak pięknie ;-)
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:354f.0000003c.4b61bfb4@newsgate.onet.pl...
    > Niech slonce ci towarzyszy jak najdluzej w trakcie dnia. I nawet nie
    > chodzi o
    > solary, chodzi o domownikow. Nie po to buduje sie murowany domek aby zyc
    > ciagle
    > w cieniu.

    Mam salon z dupnym 220x270 wyjściem na północ i 170x220 na północny zachód.

    Uważam że dobrze wybrałem bo:
    1. Od pólnocy mam ścianę lasu i ten widok przez dupne drzwi tarasowe to jak
    fototapeta przyciąga wszystkich.
    2. Gdyby salon był od południa to w prześwietlonym salonie nie ma jak za
    bardzo oglądac telewizora przy oświetlającym go słońcu.
    3. Bo od południa mam drogę więc w salonie mam pełny luzik nawet gdyby mi
    zachciało się chodzić bardziej lajtowo.
    4. W salonie pomimo tego układu w zimie jest bardzo jasno a w letnie dni
    kiedy oba drzwi tarasowe są otwarte słońce nie przegrzewa mi salonu tak że
    wejście do środka z upalnego tarasu to sama przyjemność.

    Marek