  • Data: 2017-05-30 14:08:53
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-30 o 10:40, Pete pisze:
    > A użytkowanie tego systemu do zastosowań domowych,

    > od 20 lat to wszyscy słyszą a dalej jest jak jest.

    No jest, bo nawet ja, jako informatyk, na co dzień nie bardzo korzystam
    z Linuksa. Owszem, mam maszyny wirtualne z nim, owszem siłą rzeczy w
    jakimś sensie go też muszę używać czy coś tam na nim robić.
    Ale do zwykłego "roboczego" laptopa to ja jednak chcę Windowsa i nie
    tracić czasu na rozgryzanie, czemu akurat to czy tamto ot tak nie działa
    mimo, że wszystkim w okół rzekomo chodzi jak złoto.
    Niestety zmieniło się niby i dużo i mało tak naprawdę i często jednak
    wyskakują różne niemiłe krzaczki, które po prostu uprzykrzają życie i
    nie chce mi się na nie tracić czasu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /