  • Data: 2017-05-30 17:56:35
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/30/2017 5:26 PM, Kris wrote:

    > A coś na poparcie powyższego?

    Biorę pierwszego yoga i widzę androida na armie. Wlasnie w ten sposób
    wykreslileś 99% uzytecznego sofu, zostala tylko przeglądarka do
    facebooka i porno.

    Bierzesz drugiego z brzegu. Atom na Androidzie. Czyli nic wolniejszego
    nie znajdziesz.

    Bierzesz trzeciego. Arm na adroidzie. Znowu.

    Bierzesz czwartego. Ten wreszcie na Windowsie i atomie. Tylko że gdzieś
    z poziomu eeePC z przed 10 lat tylko może z nowoczesnym dyskiem około
    10x mniejszym od eeepc ale za to *nowoczesnym*.

    W końcu trafiasz na wersję Pro która z trudem daje rade konkurować z
    laptopem z biedronki.

    > Sprawdziłeś o czym piszemy?

    Ja miałem w rekach niejednego lenovo yoga. Fakt, szpan jest. I mniej
    więcej tyle. Strach za to łapie za serce czy zawiasu nie urwie.

    > Bo wg mnie yogi to normalne laptopy tylko w troche bardziej funkcjonalnie obudowie
    i z ekranem dotykowym

    Nie. To sprzęt dla snobów. Sa droższe niż laptop z identycznym hardware.

    Ekranu dotykowego nie ma co zazdrościć. Jest mało użyteczny w prawdziwym
    zyciu.

    > Jeśli ktoś potrzebuję laptopa do specjalistycznych zastosowań to takiego sobie
    dobierze.

    Przy czym zdefiniujmy te specjalistyczne zastosowanie: odpalenie edytora
    do zdjęć, posiadanie niezerowej pamięci dyskowej, gniazdo ethernet,
    nagrywarka Bluray, jakiś power point jak jesteś ministrem, steam.

    Mozna by powiedzieć że wąska specjalizacja rocket-science.

    Pewno że kazdy kto kupuje mowi w sklepie że chce laptop do oglądania
    por^M^M^Mnetu ale po chwili zaczyna zastanawiać się nad pozostałymi
    rzeczami i okazuje sie że to android a mu nie powiedzieli.

    > Komuś gniazdo com czy inne lpt np będzie niezbędne

    Nie ma ich od wieków. Ale ethernet ciągle przydatny. Kilka gniazdek USB
    też, wbrew temu co mówią debile od marketingu.

    > Jak znajdziesz chwilę to zerknij w pierwszy post w tym wątku, tam odnajdziesz od
    czego dyskusja się zaczęła
    > Na takie zdanie zwróć uwagę: "To ma być komputer pod przeglądarke, ot tak dla
    zabijania czasu"

    "To ma być samochód do jazdy, ot tak byle gdzie".

    Ty:
    "Kup mercedesa, najlepiej z obracaną maską i dotykowym wydechem".