  • Data: 2017-05-30 20:10:01
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/30/2017 8:01 PM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Chyba Cie pogielo z mala uzytecznoscia ekranu dotykowego.

    Nie. Lata praktyki.

    > Pokazywanie palcem to naturalny dla czlowieka sposob komunikowania sie, wydawania
    polecen itp.

    Nic mi nie wiadomo aby duże grupy:
    a) programistów
    b) grafików
    c) muzyków
    d) panienek od excela

    ... przechodziły na ekrany dotykowe. Chyba ich pogieło.

    > Po dniu uzywania tabletu chcialem na monitorze normalnego komputera sterowac
    palcami.

    A, czyli dicking around?

    > W zeszlym roku w pracy dziewczyna gniecie niemilosiernie smarfona. Pytam co robi.
    Prace magisterska pisze.

    Sa ludzie którzy sa głupi. Dodawanie ich jako przykladu sensu uzywania
    ekranu dotykowego zamiast klawiatury jest głupie podwójnie. Przykładów
    tego typu skrajnej głupoty mam na pęczki, głównie wśród studentów. Nic z
    tego nie wynika poza tym że częśc populacji ma skłonnosci sado maso albo
    do dziadowskiego lansu.

    > Swoje lata mam ale widze ze sporo osob jest tutaj duzo duzo straszych. Bo na
    starosc robi sie cos takiego jak niechec do nauki, do jakichkolwiek zmian.

    Widzimy po cytowaniu.

    Sugeruje kupic dębowe pudełko, polożyć się i poczekać skoro już nic
    więcej nie da się zrobić to szkoda zużywać tlen reszcie ludzkości
    pukającej w szybki.