  • Data: 2017-05-30 20:13:35
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 maja 2017 19:09:05 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > On 5/30/2017 6:51 PM, Kris wrote:

    > Czyli jak sam widzisz ekran dodykowy wymaga workarounda żeby być
    > użytecznym. Czyli na codzień dicking around.

    A podświetlenie klawiatury wymaga klawiatury.
    Pisałem że klawiatura ekranowa to nie to co tygrysy lubią najbardziej ale ekran
    dotykowy ma swoje zalety.
    Ps. Mógłbyś po naszemu? Bo to że kilka niezrozumiałych słów wrzucisz nie podnosi
    poziomu dyskusji. No chyba że tzw zboczenie zawodowe.

    > Dalej nie pojmujesz po co Ci ethernet.

    No nie pojmuję. Staraj się może potrzebę wykreujesz i użyję kiedyś. Yoga gniazdo ma,
    router takie samo gniazdo tez ma. Zgaduję że kabel jeszcze potrzebny? Uspokoją
    Ciebie- mam w garażu całą szufladę kabli więc i ethernetowe się znajdą. Ba- za
    kilkanaście złotych nabyłem kiedyś zaciskarke i garść wtyczek to jakby co sobie
    zacisnę. Jak będę potrzebował.

    >Może wyjaśnię: Przyjachała ciotka
    > z Radomia i musisz zrzucić na plytę 20GB filmów z komunii córki z NAS.
    > Pociąg ma za 2 godziny. Jak już będziesz rzucał o scianę swoją yogę to
    > przypomnij sobie do czego ludzie używają ethernetu a do czego wifi.

    Przez ostatnie 8 lat odka mieszkam tu gdzie mieszkam nie miałem wizyty tak
    niecierpliwej ciotki z Radomia. Ale nawet gdyby to przypomnę że Yoga ma gniazdo, ja
    mam garaż, w garażu szuflada a w niej kable.

    > Wtrącasz się

    Przepraszam bardzo, obiecuje poprawę

    > dyskusję o dziadowskości tabletów.

    Dyskusja była na etapie podpinania(odłączanie klawiatury i korzystania z tego. Zgodzę
    się że to w większośći tabletów dziadowskie rozwiązanie(Kogutek poradzuił sobie przy
    pomocy pudełka od żarcia dla kotów). Jednak są tablety majace to rozwiązane
    lepiej(Kiano i sporo innych) a są też urządzenia łączące funkcje tabletu i laptopa w
    porównywalnej cenie z laptopem

    > Nagle wyskakują Ci
    > laptopy. A niech sobie bedzie laptop Yoga, kto bogatemu zabroni dicking
    > around? Ale chyba autorowi watku nie chodziło o bycie snobem.

    Masz chwilkę to wejdż sobie na stronę jakiegoś sklepu z tabletami wstaw w
    wyszukiwarkę coś w ten deseń
    Intel Core i3 5005U 2x2,0GHz, 4GB pamięci RAM, dysk HDD 500GB 14"
    czy chociażby jak Tomasz wyżej pisał:
    i7, 16GB RAM, 512SSD
    Może wyskoczy yoga, na pewno wyskoczy dziesiąt innych laptopów o tych parametrach
    Daj znać o ile ten snobistyczny ekran i podświetlana klawiatura podwyższają cenę
    laptopa.