    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Date: Wed, 31 May 2017 11:46:43 +0200

    > Chyba Cie pogielo z mala uzytecznoscia ekranu dotykowego. Pokazywanie palcem to
    naturalny dla czlowieka sposob komunikowania sie, wydawania polecen itp. Po dniu
    uzywania tabletu chcialem na monitorze normalnego komputera sterowac palcami. W
    zeszlym roku w pracy dziewczyna gniecie niemilosiernie smarfona. Pytam co robi. Prace
    magisterska pisze. Swoje lata mam ale widze ze sporo osob jest tutaj duzo duzo
    straszych. Bo na starosc robi sie cos takiego jak niechec do nauki, do jakichkolwiek
    zmian.

    Ekran dotykowy to się przydaje co najwyżej do przeglądania Facebooka i
    zdjęć gołych panienek w jakiejś wbudowanej galerii. A do normalnej pracy
    to tylko i wyłącznie porządna, wygodna (bo teraz to i to potrafią
    spierdolić) fizyczna klawiatura + myszka.
    Nie wyobrażam sobie pracy dzień w dzień z dotykowym ekranem.

    Pzdr

    --
    /__/_* /