    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <ogm3e3$8bj$5@news.icm.edu.pl> <ogm4rl$poq$1@dont-email.me>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 31 May 2017 21:17:14 +0200

    W dniu 2017-05-31 o 12:14, quent pisze:

    > No ale poza pracą na co dzień jest coś takiego jak używanie "kanapowe"
    > czy np. w kuchni gdzie klawa i mysz to nieporozumienie.

    A w kiblu też się nie załatwisz bez tabletu?
    Czy naprawdę nie da się spędzić chwili czasu bez
    komputera/tabletu/smartfonu?
    Ja dla przykładu waląc się na kanapę robię to po to żeby odpocząć lub
    "uwalić się" wraz z rodziną. Wtedy mamy czas dla siebie. Podobnie jak
    kładę się spać to razem z żoną i wtedy też wolę jej towarzystwo niż
    towarzystwo z internetu :)
    Przeraża mnie obecna młodzież, która siedząc w towarzystwie, napierdala
    paluchami na smartfonie lub tablecie z którymi się nie rozstają ani na
    chwilę, a najgorszy widok to spotkanie chłopaka z dziewczyną, którzy
    "chodzą z sobą". Siadają obok siebie i każde z nich zaczyna napierdalać
    na smartfonie lub tablecie zamykając się we własnym, wirtualnym świecie.
    Dla mnie czymś dziwnym jest siedzieć przy komputerze czy telewizorze,
    kiedy odwiedzają mnie znajomi czy rodzina, albo wyciągnąć smartfon i
    zacząć napierdalać paluchami będąc u kogoś gościem.

    > Ja odkąd mam tablet to do takich zastosowań używam tylko jego.
    > Włącznie z ogładaniem filmów czy słuchaniem muzyki.

    Nie żartuj. Filmy, a zwłaszcza muzyka na tablecie to szczyt masochizmu.

    > Laptop stoi oczywiście też ale zwykle się kurzy bo ani to wziąć na
    > kolana ani obsłużyć sprawnie touchpad-em.
    > Nie mówiąc już o używaniu leżąc ;-)

    Ludzie obecnie stają się niewolnikami gadżetów typu tablety i smartfony,
    internetu i facebooka. Nawet sobie nie zdają sprawy jak kiedyś za to
    uzależnienie zapłacą zdrowiem fizycznym, psychicznym oraz problemami z
    funkcjonowaniem w społeczeństwie.