  • Data: 2017-05-31 22:24:08
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dla mnie idiotyczne bylo by udostepnianie netu z komputera z winda na projektor z
    androidem. Probowalem ale nie chce dzialac. A z tabletem dziala. Kilka dni temu
    musialem pojechac masterem na nowe osiedle w Lodzi.w zyciu tam nie bylem i w zyciu
    bym nie trafil do miejsca w ktore jechalem. Wzialem tablet postawilem tak zebym go
    widzial, w masterze jest gdzie postawic. I dojechalem z pierwszego podejscia.
    Zarobilem na tym wyjezdzie, znaczy sie uzylem tabletu w pracy. Ze smartfonem tez
    moglem tak zrobic ale tablet wiekszy i wygodniej bylo. Laptopa jak ostatnio wlaczylem
    to w biosie date musialem ustawc bo sie akumulatorek rozladowal, tyle go nie
    uzywalem. Drugi laptop gdzies w domu lezy ale nie wiem gdzie. A nawet jak bym
    wiedzial to i tak zasilacza na biegu nie znajde. Kasy kiedys na komputery sporo
    nawydawalem a teraz uzywam tabletu za cztery stowy i jakos nie widze dla niego
    alternatywy do codzienych zastosowan. Niedawno film na tablecie montowalem. Lepiej mi
    szlo niz w programie z windy.