    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <ogm3e3$8bj$5@news.icm.edu.pl> <ogm4rl$poq$1@dont-email.me>
    <592f16b6$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 1 Jun 2017 06:48:44 +0200

    > Nie uogolniaj ja Ci wyobrazni brakuje. Dzieki tabletowi moge przez caly dzien
    podziwiac teledysk Nicki Minay "Anaconda".

    Chyba by mnie całkowicie poje.....o jakbym miał oglądać i słuchać
    teledysków na tablecie czy smartfonie. No chyba, że już byłbym całkiem
    głuchy i ślepy :)

    > W sumie mozna sciszyc, byle obraz byl.

    Głos to koniecznie należy ściszyć, bo ani strona wokalowa, ani strona
    muzyczna tego teledysku nie przedstawiają żadnej wartości artystycznej.
    Ot, zwykła szmira jakich miliony uzyskana dzięki nowoczesnej elektronice.

    > I to dzieki tabletowi. Klikam udostepnij net i mam net na projektorze. Turnau
    raczej mnie nie kreci

    Też się nie dziwię, skoro słuchasz jego muzyki z jakiegoś brzęczka, a
    nie z normalnych głośników.

    > ale Nicki na prawie czterech metrach przekatnej robi wrazenie, nawet jak dzwiek
    wylacze.

    Współczuję :)