  • Data: 2017-06-01 11:51:40
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-01 o 11:44, quent pisze:

    > Ale o streamowaniu muzy/video słyszałeś?
    > Tablet/fon robi tylko za sterownik.
    > I to jest niesamowita wygoda.
    > Od lat nie słucham muzy i nie oglądam filmów inaczej.
    > Kiedyś via AppleTV a dziś chromecast.
    > Niby można z laptopa/desktopa ale to toporne i tylko chyba masochiści w
    > ten sposób tego używają

    To nie lepiej sobie już wtedy postawić jakieś Raspberry Pi czy inne
    ustrojstwo jako małe "media center" i już?

    Nie wiem, ja po prostu od początku istnienia tabletów, poza jakimiś
    pojedynczymi, bardzo konkretnymi zastosowaniami, to nie widzę za bardzo
    dla nich sensu istnienia.
    Bo jak mam coś sensownie robić/pracować/itp. to jest laptop czy komputer
    stacjonarny. A jak chcę tylko sobie coś tam na szybko zerknąć, czy
    choćby wleźć na tego Facebooka czy pooglądać durny filmik od znajomego,
    to jest smartfon, który siłą rzeczy i tak jest zazwyczaj w kieszeni. Do
    czego mi duży i niewygodny tablet, który tak naprawdę jest tym samym
    smartfonem tylko z większym (czyt. za dużym do wygodnego zabierania tego
    wszędzie ze sobą) ekranem?

    Pzdr

    --
    /__/_* /