  • Data: 2013-01-10 13:47:25
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:26:12 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Nie jest to praktyczne rozwiązanie, nawet jeśli bezpieczne.

    Dlaczego niepraktyczne? Przeciez piszesz że i tak agregat podłaczas do jakiegoś
    gniazdka- skoro agregat spalinowy to raczej gniazdko na zewnątrrz domu. To co za
    problem wyprowadzic w to samo miejsce odpowiedni przewód

    > Zamykaj skrzynkę z bezpiecznikami/rozłącznikiem na kluczyk, to ci żadna
    >
    > lebiega znienacka nie przełączy ;)
    Nikt z dopmowników mi raczej nie przełączy ale rutyna gubi więc lepiej miec to
    zrobione "jak ksiązki pisza" Tym bardziej że jedyny koszt to koszt przełącznika-
    pewnie równowartość flaszki wódki.

    > I nie włączy ci fazy jak będziesz np. wymieniał żarówkę albo wyłącznik -
    >
    > bo skoro u ciebie plącze się ktoś, kto nieświadomie bawi się
    >
    > zabezpieczeniami, to równie dobrze i w tych okolicznościach może
    >
    > przestawić co nie trzeba.

    A nie lepiej miec zrobione prawidłowo?
    > I zawijaj wiersze.
    Korzystaj z normalnego czytnika i nie bedziesz miał problemu;)
    Nie lubie używać scr i wole czytac tekty rozciągniete w poziomie a nie w pionie.
    Monitory teraz jak byś nie zauważył mają więcej cm szerokośsci jak wysokości;)