    From: krzysiek <a...@m...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: apropo rzekomego kryzysu, i chwale sie daszkiem ;)
    Date: Wed, 25 Mar 2009 08:51:53 +0100

    a...@g...com pisze:
    > Tj. reszta chaupy ? Do tej pory wydalem jakies... 220-230k pln. Z tym
    > ze mam juz w tym zaplacone okna (20k pln). W 240k zamkne sie ze stanem
    > surowym zamknietym - z oknami, dwoma drzwiami zew. i dwomam bramami
    > segmentowymi.

    pytam bo siostra również się buduje, również na śląsku i zamknęła się w
    110 tyś zł. w stanie surowym zamkniętym (z oknami i drzwiami
    zewnętrznymi, drzwiami garażowymi).
    Jej dom składa się z piwnicy (kopane na dwa metry bodajże), partera,
    piętra, oraz strychu. Np. na parterze ma duży salon, mały pokój,
    łazienkę, kuchnie, przedpokój, wiatrołap, klatkę schodową. Więc nie jest
    to mały domek.