    Date: Wed, 19 Aug 2015 00:06:06 +0200
    From: pilocik <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bateria prysznicowa omnires Y1244/6/K-X

    > Eh.. Ty dalej nie zajarzyles :-) Masz odwrotnie wode ciepla z zimna na wyjsciu
    > podlaczone. Ot hydraulik dal ciala, standard. Zobacz w instrukcji gdzie
    > powinienes miec ciepla (z lewej czy prawej) i porownaj u siebie - bedziesz
    > mial odwrotnie.
    > pozdr.

    jak już wcześniej wspomniałem montaż poprawny w 100%, dotyczy baterii
    jak i pracy hydraulika
    temat wyjaśniony

    jeśli chodzi o blokadę >38C to działa prawidłowo, zmyliła mnie po prostu
    nielogiczna (moim zdaniem) grafika na baterii.
    Chcąc podnieść temperaturę wody musimy wcisnąć blokadę i przekręcić na
    znak ... MINUSA !!!
    Co prawda ten minus jest na zmniejszającym się trójkącie i właśnie tak
    to tłumaczy serwis: podniesienie temperatury to wg oznaczeń na baterii
    zmniejszenie minusa, dziwne, ale to już tak sobie producent wymyślił i
    nic na to nie poradzę - moja wina jedynie w tym, że uczepiwszy się
    grafiki na pokrętle nie kontrolowałem temperatury wody :(

    W drugiej zaś kwestii ( pomylonych oznaczeń i wypływu wody ) to winna
    była źle zamontowana wkładka/zawór wewnątrz baterii
    po jej wymontowaniu i wstawieniu odwrotnie o 180 stopni problem zniknął

    wielki plus dla sklepu i serwisu producenta za łopatologiczne i szybkie
    wyjaśnienie problemu i za zgodę na to bym sam w tym podłubał.
    Padła nawet deklaracja darmowej wizyty serwisu ale "naprawa" okazała się
    tak banalnie prosta po wytłumaczeniu przez serwis, że cała operacja
    zajęła mi kilkanaście minut - łącznie z przerwą na browara ;)

    i tym optymistycznym akcentem wyjaśniam jak obiecałem i pozdrawiam
    grupowiczów :)