    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: betonowanie ław fundamentowych - na co zwrócić uwagę?
    Date: Thu, 20 May 2010 20:41:03 +0200

    kiki pisze:

    > Beton B20 cieknie mimo, że wibrowany.

    Nie wiem kiki co Ty masz za doświadczenia, ale...

    u mnie majster zalał strop i potem wymurował ściany. Zrobiła się
    szczelna wanna i zanim jeszcze zrobił dach lało... Nalało kilka cm wody,
    która stała na stropie, może przez weekend...? tego nie wiem, ale kiedy
    majster przyszedł po ulewach, mimo że woda stała na górze w warstwie
    jakichś 5, może 10 cm, to na dół nie przeciekła nawet kropelka... Strop
    był lany przed zimą własnie betonem b20.

    Czy wibrował...? nie byłem przy zalewaniu, ale fakt, że nie cieknie
    chyba o czymś świadczy. Chłopaki zrobili małą dziurkę w ścianie przy
    samym stropie nad bramą garażową i wypuścili całą wodę. Lało sie chyba z
    pół godziny.

    pozdr.
    robercik-us