  • Data: 2011-11-06 18:39:27
    Temat: Re: biorę się za szafę z drzwiami suwanymi...:-)
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no właśnie, wysokość tych drzwi to dokładnie 265 cm, więc wiotkie mogą
    być niestety... zrobiłem w wiatrołapie z samej płyty 18-stki, chciałem
    też bez żadnych widocznych okuć i one niestety pod naciskiem się
    uginają, w tamtym miejscu mi to nie przeszkadza, bo ukrywają skrzynkę
    elektryczną, bufor i zawory, więc nie używam ich zbyt często...
    pikowanie z pseudo skóry nie będzie aż tak 3D, pod spód pianka może ze
    3mm grubości i obicie, więc w sumie płaskie to będzie...
    popatrzyłem sobie te systemy i widzę, że niektóre listwy-rączki jak
    się je zamocuje odwrotnie...:-), to prawie się licują z powierzchnią
    płyty, a od strony rączki nie wystają zbytnio... :-) ale może taniej
    będzie po prostu alu profil ceownik na kilogramy ze sklepu z
    żelastwem...

    pozdrawiam
    s_13