  • Data: 2011-01-02 15:53:50
    Temat: Re: boimy sie prac w pralce ;)
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ta maź pochodzi często z kiepskich proszków.
    Kiepskich, tzn. robionych na rynek polski.
    Polski klient kupuje wg ceny.
    No to mu się dosypuje do proszku wypełniaczy.
    (Podobnie jak szynkę nasyca się 40% wody, żeby kosztowała 9,90zł/kg.)
    "Taki sam" proszek w Niemczech jest zupełnie inny.
    Generalnie niemal przestałem uzywać proszków (jeszcze "do białego na 90
    stopni uzywam).
    Stosuję płyny.
    Ostatnio z Lidla.
    Rewelka nie jest, ale tani w porównaniu do jakości.
    Płynu nie można lać za mało, bo wtedy po kilku praniach odzież śmierdzi już
    na suszarce.

    -----