  • Data: 2009-05-10 20:52:26
    Temat: Re: bojler w piwnicy
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pozdrawiam Piotr
    >
    > ps. Nie wiem jak z tym latającym bojlerem ale parę lat temu kocioł w
    > jakiejś szkole w warmińsko-mazurskim wybrał podobną drogę.
    Bo to fakt autentyczny, to były baraki po jakieś spółdzielni rolniczej
    no i obsługa olewała to w jakim są stanie i gdzieś się tam pałętał stary
    zapomniany bojler elektryczny, który pewnej nocy wyfrunął przez strop i
    dach, pamiętam że szokiem było że przebił betonowy strop. Działo się to
    trochę dawniej niż myślałem, teraz przypominam sobie że będzie to ponad
    15 lat temu.

    --
    -----
    Pozdr