eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebrak rekacji Castoramy na złoszoną usterkęRe: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Amir" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterk
    Date: Tue, 15 Mar 2011 10:57:34 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <ilnd6e$cm9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4d7b7585$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.160.97.144
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1300183054 13001 82.160.97.144 (15 Mar 2011 09:57:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Mar 2011 09:57:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-User: didotom
    X-Antivirus: avast! (VPS 110314-1, 2011-03-14), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:421596
    [ ukryj nagłówki ]


    > Mineło PÓŁ ROKU od złgoszenia przeze mnie usterki w Castoramie i nikt nie
    > pojawił sie u mnie. Z castoramy dzwonili do mnie parokrotnie czy ktos się
    > pojawił( bo oni zgłaszali usterke w firmie z która mają umowę) , ale nikt
    > się nie pojawił.... NO i mowili, ze oni będą dalej "próbować" to załatwić.
    >
    > Powiedzcie co zrobic? Czy napisać skargę do Castorama Polska, ze nikt się
    > mną nie interesue i opisać całą sytuacje? Bo to tylko , ze dzwonią i sie
    > pytają to śmiech, a skoro u nic kupiłem to ich problem co z tym zrobić. Po
    > prostu to jest skandal. Reakcja wg gwarancji powinna nastapić w ciągu 14
    > dni, a ja czekam pół roku.
    >
    > Najchętniej oddałbym im to i zarządał zwrotu gotówki bo takie urzadzenie
    > co dziala zle od pol roku to nawet po naprawie moze dalej sie pusc, nie
    > chce tego już. Tylko czy mogę.., ale po takim czasie to oni powinni mi
    > jeszcze to zdemontowac i po nogach całować w ramach przeprosin. No do
    > cholery pol roku czekam na reakcje serwisu, to chyba w zadnym Panstwie na
    > swiecie tak nie ma, a do tego jeszcze w tak duzej firmie jak Castorama !

    Zacznij od wysłania pisma ze zwrotką żółtą
    gwarantuję reakcję


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.03.11 15:59 Amir

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1