eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebrak rekacji Castoramy na złoszoną usterkęRe: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterk
  • Data: 2011-03-15 09:57:34
    Temat: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterk
    Od: "Amir" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Mineło PÓŁ ROKU od złgoszenia przeze mnie usterki w Castoramie i nikt nie
    > pojawił sie u mnie. Z castoramy dzwonili do mnie parokrotnie czy ktos się
    > pojawił( bo oni zgłaszali usterke w firmie z która mają umowę) , ale nikt
    > się nie pojawił.... NO i mowili, ze oni będą dalej "próbować" to załatwić.
    >
    > Powiedzcie co zrobic? Czy napisać skargę do Castorama Polska, ze nikt się
    > mną nie interesue i opisać całą sytuacje? Bo to tylko , ze dzwonią i sie
    > pytają to śmiech, a skoro u nic kupiłem to ich problem co z tym zrobić. Po
    > prostu to jest skandal. Reakcja wg gwarancji powinna nastapić w ciągu 14
    > dni, a ja czekam pół roku.
    >
    > Najchętniej oddałbym im to i zarządał zwrotu gotówki bo takie urzadzenie
    > co dziala zle od pol roku to nawet po naprawie moze dalej sie pusc, nie
    > chce tego już. Tylko czy mogę.., ale po takim czasie to oni powinni mi
    > jeszcze to zdemontowac i po nogach całować w ramach przeprosin. No do
    > cholery pol roku czekam na reakcje serwisu, to chyba w zadnym Panstwie na
    > swiecie tak nie ma, a do tego jeszcze w tak duzej firmie jak Castorama !

    Zacznij od wysłania pisma ze zwrotką żółtą
    gwarantuję reakcję


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.03.11 15:59 Amir

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1