  • Data: 2009-03-03 08:49:48
    Temat: Re: brama wjazdowa
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z reguły maksymalna szerokość bramy przesuwnej (wraz z "przeciwwagą")
    > to 6 m = maksymalna długość profilu stalowego
    > (przynajmniej w moich rejonach ;-)

    Slyszalem, ze sa tez takie bramy, ze w tym przesuwnym skrzydle jest furtka.
    Ale nie wiem, jak to dziala: czy trzeba podnosoc nogi wysoko przez
    'prog', czy to 'suwadlo' konczy sie na furtce.

    > De gustibus ... etc.

    Po prostu pierwszy raz zobaczylem taka brame wlasnie przy wjezdzie
    do zakladu przemyslowego.

    > Jak już, to właśnie skrzydłową sobie zasłonisz śmietnik

    Mam smietnik w tym scieciu tworzonym przez zatoke
    i reszte ogrodzenia - nie za bardzo zaslania.
    Jest wygodne dojscie, jak rozetne siatke i na przygotowanych
    juz slupkach przymocuje drzwi, to bedzie komplet.

    Skrzydla umocowalem ciekawie, moge je otwierac i do srodka i a zewnatrz.

    pozdrawiam
    pluton