  • Data: 2010-12-16 12:28:02
    Temat: Re: brodzik i wanna bez syfonu
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mamy niestety szambo i czasem smród nam sie wraca do łazienki ale tylko
    > tej na górze.

    założę się, że zawiewa z źle wyprowadzonej wentylacji...

    > Zauwazyłem że teraz korki w wannie i brodziku nie maja syfonów i chyba
    > dlatego. Czy do sie cos wykombinowac teraz?

    "korki" nie mają mieć syfonów...
    ale pomijając to przejęzyczenie, nie wierzę, że tam nie masz syfonów...
    to że ich nie widać z góry, nie znaczy że ich nie ma.

    jak masz wątpliwości, zawsze możesz zainwestować kilkanaście złotych i je
    powymieniać