  • 1. Data: 2013-08-23 13:13:08
    Temat: Re: budowa płotu - brama przesuwna - jak sie zabrać
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 10:38:53 UTC+2 użytkownik AT napisał:

    > tylko wiem, ze trzeba odrazu wypuścić śruby
    > trzymające bramę, jak do tego się zabrać
    > skoro nie mam jeszce bramy, czy to jest jakiś standard?

    Żadnych śrub wpuszczac nie musisz. Wózki od bramy przykręcisz kotwami do fundamentu
    jak już będziesz brame mocował.

  • 2. Data: 2013-08-24 00:12:58
    Od: hk <h...@g...com>

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 13:13:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Żadnych śrub wpuszczac nie musisz. Wózki od bramy przykręcisz kotwami do fundamentu
    jak już będziesz brame mocował.

    A może należy zgłosić w organach architektonicznych budowę bramy/zjazdu ?
    Dołączyć projekt lub szkic ?
    Czyli najpierw Inwestor ma koncepcję. I zgodnie z prawem działa dalej...
    Trochę skomplikowane,