eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebudowa wiaty/drewutni w granicy (w pasie 4m od granicy)Re: budowa wiaty/drewutni w granicy (w pasie 4m od granicy)
  • Data: 2009-09-06 10:15:48
    Temat: Re: budowa wiaty/drewutni w granicy (w pasie 4m od granicy)
    Od: Czeresniak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kane pisze:
    > Uzupelniajac:
    >
    > http://www.architektura.info/index.php/warunki_techn
    iczne_budynki/dzial_ii_zabudowa_i_zagospodarowanie_d
    zialki_budowlanej/rozdzial_1_usytuowanie_budynku

    > rozdzial pierwszy, artykul 12.3.4:
    >
    > "
    > W zabudowie jednorodzinnej, uwzględniając przepisy odrębne oraz zawarte
    > w § 13, 60 i 271-273, dopuszcza się:
    >
    > "4) sytuowanie budynku gospodarczego i garażu o długości mniejszej niż
    > 5,5 m i o wysokości mniejszej niż 3 m bezpośrednio przy granicy z
    > sąsiednią działką budowlaną lub w odległości nie mniejszej niż 1,5 m
    > ścianą bez otworów okiennych lub drzwiowych.""
    >
    > Czy ja dobrze rozumiem ze po ostatniej nowelizacji (w lipcu jak
    > znalazlem) mozna postawic budynek gospodarczy lub garaz BEZPOSREDNIO
> [...]

    Jeśli wymiary budynku mieszczą się we wskazanym zakresie to można
    postawić bezpośrednio przy granicy działki.
    Jeśli wymiary budynku są poza podanym zakresem i brak jest okien to
    można postawić w odległości conajmniej 1,5m od granicy.
    W jednym i drugim przypadku w ścianie przyległej nie może być otworów
    okiennych i drzwiowych.

    Pozdrawiam
    Darek