  • Data: 2021-02-08 21:16:05
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 8 lutego 2021 o 20:48:00 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > 17200 brutto za 10kW to dobra cena czy zła?
    > https://fotowoltaika-panele.pl/panele-inwerter
    > sam sobie to zamontuję.
    >
    > TG
    Nik ci nie odpowie czy cena jest dobra bo to będziesz wiedział za kilka lat. Mam
    znajomego. Założył sobie fotowoltaike. Zapłacił coś 11 tysięcy. Rozmawialiśmy o tym i
    on mówił że wie że to jest mało opłacalne. Ale ma trochę nawisu inflacyjnego i mu
    rybka czy się zamortyzuje za pięć czy piętnaście lat. Policzył i mu wyszło że mniej
    straci na fotowoltaice niż na lokacie w banku albo trzymając kasę w domu. Jakie
    podejście uważam że jest dobre. Słowo kluczowe to "mniej straci". A jak jakiś
    golodupiec zaczyna słuchać sprzedawców ile to zarobikupujac na kredyt to jest
    ugotowany bo nie myśli kategoriami że mniej straci ale że po cichu musi zacząć szyć
    worki na pieniądze bo tyle zarobi.