  • Data: 2021-02-14 12:33:53
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 13 lutego 2021 o 21:02:19 UTC+1 Myjk napisał(a):

    > Zachodzi pytanie jak często wysiada prąd i na ile czasu? U mnie na wsi od 4
    > lat, jak dom buduję, nie było nieplanowanej przerwy w dostawie prądu. Jeśli
    > założyć że prądu braknie dosyć często na 1-2h dziennie, to łatwo
    > przeliczyć, znając potrzeby domu, jakiej wielkości kupić baterie.

    U mnie na wsi (linia napowietrzna) też problemów nie ma, awarie 1-2/rok max kilka
    godzin, wiec takimi nie ma się co przejmować...
    Problemem może być coś poważnego (zwłaszcza w zimie!) i wtedy chyba tylko agregat
    spalinowy ma sens... u mnie bez prądu nic nie ruszy, od ogrzewania zaczynając,
    awaryjnie mam zabytkowa kozę w salonie, ale stawiam, że gdzieś woda by pozamarzała..
    :(

    BTW kolega miał taką sytuację (okolice Jerzmanowic), wtedy w okolicy Krk nie dało sie
    agregatów kupić, wszytko poznikało ze sklepów. Coś około miesiąca był bez prądu,
    codziennie z pracy zamiast iść na obiad jechał dolać paliwa do agregatu...
    https://dziennikpolski24.pl/to-juz-jest-prawdziwa-kl
    eska-zywiolowa/ar/2704406