  • Data: 2013-08-12 12:15:41
    Temat: Re: budowle podziemne...
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2013 10:23:21 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > co za genialna ekspertyza prawna.

    Przypomnieć temat co prostego mnożenia nie zrobiłeś bo nie umiałeś? Ja myślałem ze ty
    prosty hydraulik jesteś. Taki co spłuczkę klozetową na tydzień naprawi. Rurę od
    sracza sprężyną przepchnie. A ty słowa takie jak ekspertyza prawna znasz. Ciekawe
    czy wiesz co takie słowa znaczą? Nie musisz odpowiadać. Nie wiesz co znaczą.