  • Data: 2013-08-12 21:25:26
    Temat: Re: budowle podziemne...
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2013 20:16:27 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jeszcze trochę poczytasz interentu i nawet jest szansa że też sie nauczyć
    >
    > przetykać kible...
    >

    > na razie nic nei umiesz, ale znasz sie na wszytskim, ostatnio wiedzę
    >
    > nawiedziłeś grupe foto.

    Nie dziękuję. Nie będę się uczył przepychać kible. Babranie się w gównie zostawiam
    tobie. A tak przy okazji. Tylko chuje jak chcą komuś dokopać i nie mają argumentów to
    odwołują się do innych grup. To że jesteś wiejskim chamem wiedziałem od dawna. I nie
    jestem zaskoczony tym co napisałeś. Tak zwyczajnie jako wykształcony człowiek jestem
    ponadto. No i dalej jest aktualne że nie możesz mnie obrazić. Byle kto nie może.