  • Data: 2010-01-14 20:02:42
    Temat: Re: cena izolacji termicznej
    Od: robertr <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Nie wyliczy e tego. Nie doda e okien. Rachunek nie jest liniowy.
    > Przy tak ma ych stratach ciep a nie mo na tego przybli a .
    >
    > M.

    Czy chodzi Ci o mostki termiczne wokół okien, czy o same okna. Mostki
    będą w obu przypadkach porównywalne - po prostu w kalkulacji wrzuca
    się to do strat okiennych - zajmowałem się jedynie styropianem na
    ścianie. Jeżeli masz ochote podyskutować to przedstaw jakąś konkretną
    kalkulację.

    Powyżej napisałem: Wszyscy sypią niesamowitymi uogólnieniami, ja
    postanowiłem pojechać po
    liczbach.

    Moje wyliczenia są przybliżone np nie uwzględniam samego materiału
    ściany i innych niuansów. Nawet błąd 10 -20 % w jedną lub drugą stronę
    i tak nie zmienia wniosków wynikających z tych kalkulacji.