  • Data: 2024-05-22 02:36:52
    Temat: Re: ceny nieruchomości
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się zastanawiam od kilku lat, chciałbym poznać opinię innych osób.

    To proste. Inflacja, która była obecna, napędziła koniunkturę na
    inwestowanie w "ziemię/nieruchomości" bo nie każdy miał opcję inwestycji
    w złoto więc ceny wzrosły a aukcje szalały. Inflacja spadła, ceny
    zostały ale zbyt upadł na dno. Teraz trzeba odliczyć czas na upadek
    cen...a ten jest uzależniony od wkładu/opłat/zysku...co może się odłożyć
    w max 5 latach. Czyli trzeba odczekać bo przyszłość jest nieodgadniona.
    Tutaj pojawia się problem "zarobku" i w stagnacji zacznie się dump cen,
    bo rynek nie lubi stagnacji a wyścig "zbycia" od popytu jest dynamiczny.
    Sumując, ceny spadną ale nie szybko :) Potem szybciej. Prosta logika.
    OK, społeczeństwo się bogaci ale demografia spada, czyli chętnych mniej.
    Na dodatek rośnie kapitał "spadków" po zmarłych, czyli pula się
    poszerza. Obserwuję ostatnio MAX wyżyłowanie na spadkach w sensie
    zmarłych...tabele rosną a beneficjenci/spadkobiercy, żądni kasy obniżają
    ceny powoli. Po prostu, trzeba odczekać jakiś czas nad inwestycją.
    BTW, ącka pląknąłem na wszystkich grupach bo nie dość, że bredzi, jest
    rasistą, to jeszcze toppostuje od lat. Śmieci do "kibla" a on nawet nie
    należy do "plastików" czy "szkła". Do kibla z "mieszanym" jak żużel z
    pieca i kupa kota z kuwety :) Polecam.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>