  • Data: 2012-01-08 04:07:46
    Temat: Re: chcę mieć racka w pralni
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sty, 19:50, b...@k...math.uni.lodz.pl wrote:
    > b...@k...math.uni.lodz.pl pisze:
    > [ ciach ]
    >
    > po przeczytaniu wszystkich komentarzy, mała wizualizacja do oceny:
    > (widok od strony pralni)http://drozd.uni.lodz.pl/~bajcik/foto/domek/2
    012.01.04-serwerownia/.l...
    > - to czerwone - to otynkowana ściana.
    > - otwór rewizyjny od tyłu z jakiegoś k/g
    > - tylna dolna część bez rewizji, bo w pralni tam jakas szafka może
    >   będzie, a w "serwerowni" jakieś duperele niewymagające obsługi od tyłu
    > - nad tym otworem nadproże, żeby było gdzie sznurki do gaci gdzieś
    >   przykręcić
> [...]
    Na moje oko jest ok.
    Zadbaj aby wszystko dalo sie serwisowac bez rozgrzebywania calosci.
    Czyli np pierwsze 4-6U od dolu nic nie montuj. Tam niech sie kotluja
    kable lub zbiera kurz ktory co jakis czas sobie zbierzesz.
    Wentylacje albo pusc do przedpokoju albo do pralni.
    Powietrze "po elektroniczne" nie jest zbyt mile wiec staraj sie go nie
    kierowac do pokoi/kuchni.