  • Data: 2011-07-02 14:58:39
    Temat: Re: chudziak na wysokim fundamencie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik quent napisał:
    > Musi być na tyle sucho aby położyć podłogi. Wprowadzimy się jak już
    > będzie można ale możliwie szybko.

    W takim razie tylko kafelki..., bo nie wyobrażam sobie kłaść podłogę z
    deski po dwóch miesiącach od wylania posadzek. :-).
    A i tak będzie duża wilgotność w domu.

    Ja w dwa tygodnie po wylewkach przywiozłem pierwszą kanapę - starą. I
    co...?

    Pojawiła się na niej pleśń.
    Trzeba było to mooocno potem czyścić. Nie chcę sobie wyobrażać, co
    stanie się z ubraniami w szafie. :-/

    Graty na dobre wstawiłem dopiero po jakichś czterech do sześciu miesięcy
    od 'wylewek'. - Robiłem to etapami. A i tak drewnianych okładzin nie
    położyłem jeszcze - zastosowałem rozwiązanie tymczasowe na wylewki na
    górze - wykładzinę dywanową, którą nie będzie żal potem wyrzucić :-).

    pozdr
    Robert G