  • Data: 2010-06-13 13:38:43
    Temat: Re: cięcie forsycji
    Od: "viena" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hv2dgp$tg0$1@news.vectranet.pl...
    > Hejka. Skoro ją ścięłaś to na pewno nie zakwitnie. :-(
    > Pozdrawiam nieodwracalnie Ja...cki

    Sorki, przycięłam:) tak do wysokości płotu (1,5m). Cięcie było jednak
    solidne, bo krzew osiągnął już ok.3 m wysokości. Po prostu nie można było
    już patrzeć na te chaszcze. Pytałam Was o porę cięcia, ponieważ od 10 lat ta
    forsycja prawie nigdy nie kwitnie. Przycinana jest jednak bardzo różnie, w
    zależności od tego kto ma dla niej czas.
    Pozdr. Viena