  • From: "quent" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciekawe projekty domków
    Date: Wed, 3 Mar 2010 11:46:27 +0100

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmlbqb$bbe$1@news.onet.pl...
    > Generalnie kombinujesz jak koń pod gorke ;-).
    > Pierwszy projekt miales prosty, moze wymagal pewnych poprawek,
    > tani w budowie a w prostocie tkwi piekno....

    No kombinuję, kombinuję...
    Bardzo możliwe, że efekt finalny będzie bardzo tradycyjny, ze względu na
    koszty. Staram się jednak nadać mojemu domowi jakiś charakter... musi to być
    "mój dom". Te projekty do których link podałem w pierwotnym poście to
    ekstremum w pewnym sensie.
    Bardzo podoba mi się jednak taka stylistyka ale tak jak pisał Kris, pewnie
    drogie to jak cholera ponieważ nieszablonowe.
    W każdym razie oddałem już architektowi swoje maziaje, które prezentowałem
    Wam wcześniej na grupie. Teraz czekam na efekt jego pracy. Układ pomieszczeń
    ma zostać taki jak zaprojektowałem a wygląd zewnetrzny będzie wypadkową
    mojego projektu i propozycji architekta... ciekawe co z tego wyjdzie :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info