  • Data: 2010-03-03 11:01:39
    Temat: Re: ciekawe projekty domków
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmlf8i$l5i$1@news.onet.pl...

    > a z ciekawosci, ktore dotarly do architekta?
    >
    > jezeli mozna zapytac ile placisz za projekt i co zawiera?

    Ten przeslalem:
    http://picasaweb.google.com/quent75/3#

    Ściany jednak proste daję a nie te pod kątem jak w którejś tam wersji z
    kolei.
    Nie patrz jednak na dach, bo jest w złą strone, brakuje jakiegoś podcienia
    wejściowego i ogólnie wygląda źle.
    Układ i funkcję pomieszczeń jednak chciałbym zachować taki jak w tym
    projekcie.
    Z architektem (z Panią architekt) za część architektoniczną rozliczam się w
    barterze (robię reklamę) ale za projekty branżowe i konstrukcyjne będę
    musiał zapłacić.
    Jeszcze nie mam dokładnej wyceny ale może to być ok. 5tys.

    Pozdr.
    www.elipsa.info