eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieciepło systemowe › Re: ciep?o systemowe
  • Data: 2013-10-25 23:39:03
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 25 października 2013 23:15:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No dokladnie. Tylko wiesz, cos co sie nazywa portalem internetowym
    > powino sie nazywac tablica ogloszen, albo portalem reklamowym.
    > Oczywiscie to moj wybor czy tam wejde czy nie, ale tu chodzi o trend a
    > nie o moja czy innych wole.

    No niestety. Ale widzisz jakas inna droge? Tam nie da sie zarabiac na
    niczym innym niz na reklamach.. Abonament dla uzytkownikow? Nawet groszowy
    nie przejdzie :)

    > Cos jak telewizja publiczna na ktora placimy abonament?? :-)

    Nie, nie - telewizja to zupelnie inna para kaloszy. Jest na 100% taki zapis
    w ustawie, ewentualnie haczyk moze byc w tym ze szkoly korzystaja z
    dofinansowania UE, ktore w wielu projektach ogranicza uzywanie tych
    srodkow na cele komercyjne. Moge sie mylic w szczegolach ale ogolnie
    tak to wyglada :-)

    > Akurat YT daje mozliwosc zamkniecia reklamy po krotkim czasie.

    Wiekszosc reklam na stronach tez przeciez mozesz zamknac odrazu (jak tylko
    znajdziesz ten cholerny ukryty specjalnie gdzies znaczek X ;)

    > Paradoksalnie komercyjna eska pokazuje w gornym rogu ekranu czas trwania
    > reklam. Czemu tego nie ma w TV publicznej?

    To samo np. TVN Player... Pewnie dlatego ze spadlyby ceny reklam emitowanych
    "w srodku" :-)

    > Adam ja to wszystko rozumiem. Pozwolilem sobie opisac trend jakis tam i
    > tyle. Prawda jest taka, ze jak zechcesz cos kupic poslugujac sie
    > artykulami wychwalajacymi produkt to nie wiesz tak naprawde czy on jest
    > dobry czy sponsorowany. Toz to jakas schizofrenia.

    No niestety. Tym bardziej ze powstala cala masa blogow, ktore z zalozenia
    nie sa obiektywne.. Tez mnie to bardzo mocno drazni :) Trzeba sie niezle
    naszukac zeby dojsc do rzetelnej opinii o jakims produkcie.. Wiekszosc
    recenzji / opinii / komentarzy to zwykly sponsoring lub oplacony przez
    producenta "marketing szeptany". Nic nie poradzisz. Wyobraz sobie jednak
    co bys zrobil dzisiaj bez Internetu (nawet w takiej gorszej postaci)
    jak chcialbys np. kupic lodowke? Tragedia i trauma - szukalbys informacji
    u lokalnych sprzedawcow, a oni przeciez tez zrobiliby Ci kazdy po swojemu
    pranie mozgu :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1